תיקון חלון ממד בתל אביב- שירותי תיקון לחלון זכוכית וברזל

תיקון מקצועי לחלונות ממד – זכוכית וברזל אני מבין כמה חשוב שחלון ממד יהיה תקין, ולכן אני מציע שירותי תיקון מקצועיים לחלון הממ"ד זכוכית וגם לחלון הברזל הכבד. אם אתם מתמודדים עם בעיות כמו גלגלים (מיסבים) שבורים, מנגנון נעילה תקול או זכוכית סדוקה, אני כאן לעזור.

תיקון חלון ממד בעיר תל אביב
תיקון חלון ממד בתל איבי
תיקון חלון ממד בתל אביב

לקוחות מספרים

mila niazovmila niazov
07:20 05 Sep 24
השירות מעולה הגיע בזמן, המחיר הוגן השירות הכי מקצועי וטוב ממליצה מכל הלב. תודה רבה שוב על השירות 🙂
Udi ReshefUdi Reshef
15:33 28 Aug 24
ולאדי עשה עבודה טובה מקצועית ואדיבה בהתקנת דלת עץ לממד במחיר טוב. מומלץ מאוד
Orna ZoharOrna Zohar
08:44 13 Jul 23
ולדי היה זמין ומקצועי. נתן שירות מעולה במחיר הוגן וגם עזר לי לתקן משהו נוסף על הדרך. שירות מקצועי ונעים .
Guy ManzurGuy Manzur
13:08 03 Jul 23
תיקון לי ול-4 שכנים נוספים בעיות שונות בחלון הממד, וגם התקין לחלקנו רשתות גלילה. נחמד מאוד, הגיע בזמן, עבד בצורה נקיה ומקצועית. החסרון - עסוק מאוד והשירות לפני ואחרי איטי מאוד, קשה לתפוס אותו בטלפון או בווטסאפ גם אחרי שביקשתי לתקן תקלה. לבסוף הגיע.
nadav levynadav levy
15:47 06 Jun 23
ולדי הגיע בזמן, תיקן בזמן קצר גם חלון ממד וגם דלת אלומיניום.בעיות שמספר בעלי מקצוע לפניו לא הצליחו לפתור.והמחיר שווה לכל נפש.ממליץ בחום !!!
Gennady FradinGennady Fradin
11:18 20 Dec 22
ולדי עשה עבודה מקצועית ביותר, בזמן, באיכות ובמחיר הכי טוב שנקיבלתי. כמו כן אחריות של 3 שנים מקנה לי שקט נוסף.ממליץ בחום!
Erez NativErez Nativ
08:06 27 Nov 22
לב, סופר מקצועי פתר בעיה עם חלון הממד על סמך שלוש תמונות ששלחתי לו בווטסאפ באדיבות ובמהירות.לב תודה על העזרה והשירות בהחלט נשתמע בהמשך
Yury DyninYury Dynin
14:07 13 Oct 22
שירות מעולה, מקצועי ובמחיר הוגן. מומלץ בחום. הגיעו בזמן, תיקון לחלון ממ"ד בוצע באופן מקצועי ומהיר. מחיר ניתן דרך וואטסאפ לאחר שליחת תמונות.
אהוד שמאיאהוד שמאי
14:17 12 Oct 22
מקצוען. זריז. מחיר סביר
איתי איתיאיתי איתי
11:34 31 Mar 22
בחור מקסים. שירות אדיב ומקצועי. ביצע את התיקון בצורה מצוינת. מחיר הוגן ושירות מצוין.
js_loader

תיקון חלון ממד בתל אביב – שירות מהיר ומקצועי

אני מתמחה בתיקון חלונות ממ"ד מכל הסוגים, כולל חלון זכוכית וחלון ברזל (מגן רסיסים). חלון הממד הוא מרכיב חשוב בהגנה על הבית, גם בתל אביב. הוא משלב בין שני חלקים – חלון זכוכית פנימי מאלומיניום , וחלון ברזל חיצוני המיועד להגן מפני רסיסים. כשיש תקלות בחלון הממד, חשוב לתקן אותן במהירות ובמקצועיות כדי להבטיח את הבטיחות וההגנה של הבית.

תקלות נפוצות בחלונות ממ"ד בתל אביב

כמו כל רכיב טכני, גם חלון הממד עשוי לסבול מתקלות לאורך הזמן. אני מספק שירות תיקונים מלא לכל סוגי התקלות, הן בחלון הזכוכית והן בחלון הברזל.

  • חלון זכוכית (חלון הדף):

    • זכוכית סדוקה או שבורה: חלון הזכוכית של הממד עשוי מאלומיניום וזכוכית, הזכוכית עלולה להיסדק כתוצאה ממכה. אני מציע שירותי החלפה של הזכוכית כדי לשמור על שלמות ואיטום החלון.
    • צירים שבורים: אם הצירים אינם תקינים, זה עלול להקשות על פתיחת וסגירת החלון. אני מחליף ומתקן את הצירים כדי להבטיח תפעול חלק של החלון.
    • מנגנון נעילה תקול: המנגנון האחראי על נעילת החלון חייב להיות חזק ובטוח. אני מטפל בתיקון והחלפת מנגנוני נעילה פגומים כדי להבטיח סגירה הרמטית של חלון הממ"ד.
  • חלון ברזל (מגן רסיסים):

    • גלגלים (מיסבים) שבורים: חלון הברזל הכבד נשען על מערכת גלגלים (מיסבים) המאפשרת לו להיפתח ולהיסגר. כשיש בעיות במיסבים, החלון עלול להיתקע ולא לזוז. אני מבצע החלפה ותיקון של המיסבים כדי להחזיר את החלון לתפקוד מלא.
    • חלון שלא זז: עם הזמן, המערכת האחראית על תנועת חלון הברזל עלולה להתבלות. אני מתקן את מערכת ההזזה כדי לוודא שהחלון ייפתח ויסגר בצורה חלקה ובטוחה.

למה חשוב לתקן את שני חלקי חלון הממד?

אני מבין את החשיבות של תיקון כל חלק בחלון הממד – הן חלון הזכוכית והן חלון הברזל. תקלה באחד מהם עלולה לפגוע ביכולת של הממ"ד להגן עליכם במצב חירום. תיקון מהיר ומקצועי מבטיח שהממד שלכם יפעל בצורה תקינה בכל מצב.

למה לבחור בי לתיקון חלון ממ"ד בתל אביב?

  • ניסיון רב: עם ניסיון של שנים בתיקון חלונות ממ"ד, אני יודע כיצד להתמודד עם כל סוגי התקלות – הן בזכוכית והן בברזל.
  • שירות מהיר: אני מבין את הצורך בתיקון מהיר, ולכן אני מציע שירות זמין ומקצועי בכל רחבי תל אביב.
  • הקפדה על איכות: כל תיקון נעשה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם דגש על בטיחות ואיכות החומרים.

אזורי שירות בתל אביב

אני מציע שירותי תיקון חלונות ממ"ד בכל השכונות המרכזיות בתל אביב:

  • נווה צדק
  • פלורנטין
  • רמת אביב
  • הצפון הישן
  • יפו
  • רוטשילד ועוד

צרו קשר לתיקון חלון ממ"ד בתל אביב

אם אתם זקוקים לתיקון חלון ממ"ד – בין אם זה זכוכית או ברזל – אני כאן לעזור! צרו איתי קשר עוד היום לקבלת שירות מקצועי ומהיר לתיקון חלון ממ"ד בתל אביב. אני אדאג שהחלון שלכם יחזור לתפקוד מלא ובטוח.

מאמרים נוספים

בונים ממד חדש
מה לבדוק כשבונים ממ"ד חדש

בניית ממ"ד חדש בבית דורשת תשומת לב לפרטים רבים כדי להבטיח שהמבנה יהיה בטוח, איכותי ועומד בדרישות החוקיות. הנה כמה נקודות מרכזיות שיש לבדוק בתהליך הבנייה: תקנות ובירוקרטיה אישורים והיתרים לפני שמתחילים בתהליך הבנייה, חשוב

קרא עוד »
ממד מציל חיים
איך ממ"ד הציל חיים

סיפורי הצלחה: איך ממ"ד הציל חיים מבוא ממ"ד (מרחב מוגן דירתי) הוא חלק בלתי נפרד מהאדריכלות המודרנית בישראל. כאשר מדברים על ההגנה שמספקים הממ"דים, מדובר לא רק בהקפדה על התקנות אלא גם על סיפורים מרגשים

קרא עוד »